همانطور که در خبرهای قبلی و شبکههای اجتماعی گلدیکا بیان کردیم، با شروع جنگ تحمیلی ایران و اسرائیل، بانک مرکزی با دستوری شفاهی، در روز 23 خردادماه، درگاه بانکی سامانههای طلای آنلاین را بست و گلدیکا نیز از این قاعده مستثناء نبود. با این حال، در این مدت، عملیات خرید، فروش و تحویل فیزیکی طلا به کاربران عزیز گلدیکا متوقف نشد. بعد از پیگیریهای مداوم، گلدیکا توانست اولین سامانه معامله آنلاین طلایی باشد که مجوز بازگشایی درگاه بانکیاش را دریافت میکند. خوشبختانه میتوانیم اعلام کنیم که از امروز، درگاه بانکی گلدیکا بازگشایی شد.
اقدامات گلدیکا در مدت بسته بودن درگاه بانکی
با اینکه فاصله صدور دستور بسته شدن درگاه بانکی به سامانههای آنلاین تا اعمال این دستور، چند ساعتی بیشتر طول نکشید، تیم عملیات و مالی گلدیکا توانست با ارائه راههای جایگزین برای معامله طلا، مانع از طولانی شدن اختلال در معاملات طلای کاربران عزیز شود.
مشکل اصلی گلدیکا، در دسترس نبودن طلای تحویل داده شده به بانک کارگشایی بود. بعد از پیگیریهای متعدد برای تحویل گرفتن طلا، با مانع بسته بودن بازار طلای تهران، برای فروش طلاها مواجه شدیم. تا جایی که برای تامین پشتوانه طلایی معاملات کاربران و برداشت ریالی آنها، به سایر شهرها رجوع کردیم. در نتیجه با وجود بسته بودن تحمیلی درگاههای سامانه، مشتریان همچنان میتوانستند طلای خود را بفروشند یا به صورت فیزیکی تحویل بگیرند. کاربرانی که در کیف پول ریالی حساب کاربریشان، موجودی داشتند نیز طبق رول عادی سامانه، میتوانستند طلا بخرند. برای کاربرانی که موجودی ریالی نداشتند، امکان خرید طلا با واریز وجه به حساب بانکی با شیوههای مختلف را فراهم کردیم.
بازگشایی درگاه بانکی گلدیکا
بعد از پیگیریهای فراوان و بررسی دقیق پلیس فتا از گلدیکا، توانستیم اولین سامانه آنلاین معامله طلایی باشیم که مجوز بازگشایی درگاهش را دریافت میکند. خوشبختانه میتوانیم اعلام کنیم که درگاه بانکی گلدیکا هم اکنون باز است و میتوانید از آن استفاده کنید. گلدیکا، مانند همیشه، آماده ارائه خدمات 24 ساعته است. نیروهای پشتیبانی نیز همواره، پاسخگو کاربران و مشتریان عزیز خواهند بود. برای تماس با نیروهای پشتیبانی میتوانید با شماره تلفن 021-91096193 تماس بگیرید. همچنین در پیامرسانهای تلگرام، ایتا، بله و سروش با آیدی @goldika_support در خدمت شماییم.